Βαρβάρα Φασόη

1700 views Leave a comment

H Βαρβάρα Φασόη είναι η πρωταθλήτρια Ελλάδος για το 2014 στον αγώνα δρόμου αντοχής και μίλησε για την ζωή της στο ποδήλατο και όχι μόνο, για τους στόχους και τα σχέδιά της για το μέλλον. Ας την γνωρίσουμε λίγο καλύτερα. Με καταγωγή από την όμορφη Κεφαλλονιά ζει και προπονείται στην Αθήνα. Χάρη στην χορηγό εταιρία ELECTRIC REV BY HELMA και στον Δανιήλ Τζούμα είχαμε την ευκαιρία να συναντήσουμε τη Βαρβάρα και να μιλήσουμε για το αγωνιστικό της πρόγραμμα και τα σχέδιά της για το μέλλον.

ID
Ονομ/μο : Βαρβάρα Φασόη
Ύψος :1.65 cm
Βάρος : 58 κιλά
Ηλικία : 24 χρονών

Η Βαρβάρα ασχολείται με την ποδηλασία από 12 ετών. Έβγαλε το πρώτο της δελτίο στον Ολυμπιακό Χαϊδαρίου-Περιστερίου και εξακολουθεί να είναι αθλήτρια του συλλόγου έως και σήμερα. Η Βαρβάρα ποτέ δεν είχε κάποιον αθλητή είδωλο ή πρότυπο. Κοιτάει πάντα την προπόνησή της και προσπαθεί να ξεπερνάει τον εαυτό της. «Προσπαθώ όλο και περισσότερο κάθε φορά ώστε να γίνομαι εγώ η ίδια ακόμα καλύτερη.» μας λέει κατά την ώρα της φωτογράφησης.
Λόγω πίεσης χρόνου ο ελεύθερος της χρόνος είναι ελάχιστος. «Ο χρόνος μου, λόγω των προπονήσεων και της δουλειάς μου, είναι πολύ περιορισμένος οπότε έχω κάνει την προπόνηση… χόμπι. Για αυτό κάθε φορά που κάνω ποδήλατο προσπαθώ να το διασκεδάζω!»

Φωτογραφίες: Photo Stathi

fasoh
Από το 2005 έχει κατακτήσει πρώτες θέσεις στα τοπικά πρωταθλήματα Αττικής, δρόμου στην κατηγορία των κορασίδων, όπως και στη κατηγορία νεανίδων όπου είχε και πανελλήνιες νίκες (το 2008 -2η στην ατομική χρονομέτρηση και 3η στον αγώνα αντοχής). «Στην κατηγορία των γυναικών είχα κατακτήσει την πρώτη θέση στα τοπικά πρωταθλήματα, μετάλλια στα πανελλήνια (το 2011-3η θέση στον αγώνα αντοχής, το 2012-3η θέση στον αγώνα αντοχής, το 2013-3η θέση στον αγώνα αντοχής και 3η θέση στον αγώνα ατομικής χρονομέτρησης. Το 2014 ήρθε η 1η θέση στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα αντοχής και η 2η θέση στην ατομική χρονομέτρηση, 1η θέση στα 500m στο πανελλήνιο πρωτάθλημα πίστας, 2η θέση στον αγώνα του Σκρατς και η 2η θέση στο πανελλήνιο πρωτάθλημα πίστας Omnium.»
Από τις κορυφαίες στιγμές της μέχρι τώρα καριέρας της πάντως ήταν η συμμετοχή της στο παγκόσμιο πρωτάθλημα στην Ισπανία με τα χρώματα της Εθνικής Ελλάδος.

Το προπονητικό της πρόγραμμα βγαίνει σε συνεργασία με την Μαργαρίτα Λυμπεράκου η οποία είχε διατελέσει προπονήτρια της εθνικής ομάδας ποδηλασίας γυναικών και νεανίδων.
«Καθημερινά προπονούμαι κατά μέσο όρο 2 έως και 4 ώρες, χωρίς να υπολογίζω τις ώρες που περνάω στο γυμναστήριο, που είναι 2 φορές την εβδομάδα. Η Μαργαρίτα βρίσκεται πάντα δίπλα μου τόσα χρόνια παρόλες τις τρέλες μου. Διπλα μου βρίσκεται πάντα η μητέρα μου που με στήριξε από την αρχή στην απόφασή μου να ασχοληθώ με το ποδήλατο και ήταν πάντα ο «χορηγός» μου. Στήριγμά μου είναι το κατάστημα ΤΖΙΝΙΔΗΣ POWER που μου χορηγεί τα συμπληρώματα διατροφής και φυσικά η ELECTRIC REV BY HELMA που με βοηθά σε ότι χρειαστώ.»

Η Βαρβάρα, παρόλο που θεωρεί το δρόμο τον βασιλιά του ποδηλάτου, ασχολείται με όλα τα είδη.
«Και τα τρία είδη ποδηλασίας μου αρέσουν πολύ το καθένα για διαφορετικούς λόγους. Το ΜΤΒ γιατί μου βελτιώνει την τεχνική μου πάνω στο ποδήλατο, η πίστα γιατί μου δίνει δύναμη, ταχύτητα και πολύ αδρεναλίνη, αλλά ξεχωρίζω το δρόμο γιατί είναι η βάση για να πετύχω τους στόχους μου σε όλα τα άλλα αγωνίσματα.»

Πλέον συνεργάζεται με την Haibike και δεν έχει τον παραμικρό ενδοιασμό για τη συνεργασία της.
«Υπήρξε αμφίδρομο ενδιαφέρον.» μας εξηγεί. Η ποιότητα και το κύρος των ποδηλάτων της HAIBIKE αλλά και οι επιτυχίες της σε παγκόσμιο επίπεδο (σσ παγκόσμια πρωταθλήτρια το 2015 στην γυναικεία αγωνιστική ομάδα) δεν περνά απαρατήρητη. Το σημαντικότερο όμως ήταν το ενδιαφέρον του επίσημου αντιπροσώπου της HAIBIKE στην Ελλάδα της ELECTRIC REV BY HELMA στο πρόσωπό μου και στις επιτυχίες μου στην Ελληνική αγωνιστική ποδηλασία. Η μέχρι τώρα άψογη υποστήριξη της ELECTRIC REV BY HELMA αποτελεί εγγύηση για την περαιτέρω συνεργασία μας.»

Στα ποδήλατα της Haibike έχει βρει την εμφάνιση αλλά προπάντων την ποιότητα που απαιτεί η αγωνιστική ποδηλασία.
«Τόσο τα ποδήλατα δρόμου όσο και του MTB βοηθούν στο να γίνεται πιο ξεκούραστη και ποιοτική η προπόνησή μου, με αποτέλεσμα να αποδίσω καλύτερα και στους αγώνες. Επίσης το σημαντικότερο είναι πως και τα δύο ποδήλατα έχουν τα κορυφαία περιφερειακά στον κόσμο.»

Βασισμένη σε αυτή τη συνεργασία η Βαρβάρα προπονείται με στόχο τη συμμετοχή της στους Ευρωπαϊκούς αγώνες στο Baku τον Ιούνιο.
«Θα ήθελα μια πολύ καλή εμφάνιση στο Baku αλλά και στους εγχώριους αγώνες…στο πανελλήνιο δρόμου…στο πανελλήνιο πρωτάθλημα πίστας…στο όμνιουμ αλλά και στα υπόλοιπα αγωνίσματα. Φέτος θα δοκιμάσω τον εαυτό μου στο πανελλήνιο πρωτάθλημα MTB Marathon το Μαϊο όπως και στο πανελλήνιο πρωτάθλημα Cross-Country MTB τον Ιούλιο που είναι εξίσου σημαντικοί αγώνες για μένα.»

Εμείς από το Bike & Sports την ευχαριστούμε για τον χρόνο που μας διέθεσε για την συνέντευξη και την φωτογράφιση και της ευχόμαστε καλή επιτυχία!

Haibike Affair RC

_STJ0178

To ποδήλατο δρόμου που έχει στη διάθεσή της η Βαρβάρα είναι το ανθρακονημάτινο Affair RC. Το Affair έχει ένα νέας σχεδίασης και εξαιρετικά ελαφρύ πλαίσιο από Hi-Modulus ανθρακονήματα, το οποίο ζυγίζει μόλις 840 γραμμάρια. Για την καλύτερη δυνατή ακαμψία το πλαίσιο έχει κωνικό κούτελο 1 1/4” πάνω και 1 1/2″ κάτω, ενώ τα αντίστροφα νύχια του πιρουνιού (RDO) επιτρέπουν ένα συγκεκριμένο σχεδιασμό που βελτιώνει αισθητά την άνεση χωρίς να γίνονται συμβιβασμοί στην ακαμψία και την ακρίβεια διεύθυνσης. Το δε βάρος του πιρουνιού δεν ξεπερνά τα 330 γραμμάρια. Καινοτόμες ιδέες εφαρμόζονται και στην νέα ντίζα σέλας, στη δρομολόγηση των καλωδίων και το οπίσθιο φρένο. Η δυναμική σχεδίαση του πλαισίου ολοκληρώνεται από τα σπορτίφ γραφικά και χρώματα.
Μία ακόμα ιδιαιτερότητα του πλαισίου είναι η τοποθέτηση του οπίσθιου φρένου κάτω από τα ψαλίδια της αλυσίδας, στην μεσαία τριβή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την καλύτερη απόδοση ενώ παράλληλα προσδίδει στο ποδήλατο μια πιο απέριττη εικόνα. Μια χρήσιμη λεπτομέρεια του πλαισίου είναι το προστατευτικό για την συγκράτηση της αλυσίδας, ανάμεσα στο πλαίσιο και τον δισκοβραχίονα.
Το ποδήλατο ζυγίζει 6,8 κιλά. Έχει καθαρά αγωνιστική slopping γεωμετρία και είναι εφοδιασμένο εξ’ ολοκλήρου με την ηλεκτρονική σειρά Shimano Ultegra Di2 6800 (2Χ11) με compact δισκοβραχίονα (50-34) και κασέτα 11-32. Τα φρένα είναι τύπου direct mount, οι τροχοί DT Swiss R21 Dicut με ελαστικά Schwalbe One 622-23c. Από ανθρακονήματα είναι το τιμόνι και η ντίζα της σέλας, η οποία είναι η Selle San Marco Concor.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.