Women's Cycling

Ride like a woman

Άρθρα Συμβουλές Υγεία

Οστικοί τραυματισμοί υπέρχρησης σε αθλούμενες και αθλήτριες

α οστά, όπως οι μύες και οι τένοντες, υφίστανται και αυτά την επίδραση της άσκησης. Έτσι όταν η προπόνηση χαρακτηρίζεται απο την σωστή ένταση και την ποσότητα, τότε τα οστά βελτιώνουν την σύστασή τους,

more   2
Νέα Υγεία

Ride4Women: “Ας τρέξουμε πιο γρήγορα από τον καρκίνο”

Με σύνθημα “Ας τρέξουμε πιο γρήγορα από τον καρκίνο”, η ΜΚΟ “Ride4Women” καλεί μικρούς και μεγάλους να παραβρεθούν την προσεχή Κυριακή 2 Ιουνίου στο Πάρκο ελευθερίας. Στον χώρο του πάρκου από τις 10 το πρωί θα ενημερώνεται το

more   51
Άρθρα Προπονητική Συμβουλές

Interval Training (Διαλειμματική Προπόνηση)

Του Άρη Μύρκου, Καθηγητή Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού Αερόβια ικανότητα θεωρείται η ικανότητα παραγωγής έργου για μεγάλο χρονικό διάστημα με την επιστράτευση του αερόβιου μεταβολισμού και είναι συνώνυμη με την καρδιοαναπνευστική αντοχή. Οι βασικότεροι

more   46
Άρθρα Συμβουλές Υγεία

Τραυματισμοί στην ποδηλασία

Οι πιο συνηθισμένοι τραυματισμοί στην ποδηλασία, περιλαμβάνουν: Γόνατα Η άρθρωση του γόνατος συνήθως είναι η περιοχή των περισσότερων τραυματισμών στην ποδηλασία λόγω της καταπόνησης της. Το «γόνατο του ποδηλάτη», τραυματισμός της επιγονατίδας, λαγονοκνημιαίας και

more   39
Άρθρα Διατροφή Συμβουλές

Διατροφή και άσκηση

Οι γυναίκες αποδεικνύουν μέρα με τη μέρα και  χρόνο με το χρόνο ότι είναι ικανές να πρωταγωνιστήσουν, να εμπνεύσουν και να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στις προκλήσεις της σύγχρονης ζωής. Διαπρέπουν σε τομείς  όπου η

more   24
Νέα

3 Ιουνίου 2018 Παγκόσμια Ημέρα Ποδηλάτου

Τα Ηνωμένα Έθνη, στις 15 Μαρτίου 2018,  κατά την διάρκεια της 72ης τακτικής  γενικής συνέλευσης, στην πόλη της Νέας Υόρκης και με θέμα  της ημερήσιας διάταξης της: Αθλητισμός για την ανάπτυξη και την ειρήνη:

more   40